Vertrek vanaf Dusseldorf. - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van wijns - WaarBenJij.nu Vertrek vanaf Dusseldorf. - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van wijns - WaarBenJij.nu

Vertrek vanaf Dusseldorf.

Door: Michel.

04 September 2014 | Nederland, Landgraaf

Hallo allemaal,

Vanochtend was het vroeg dag, half zeven op en zorgen dat alles klaar is om acht uur. om 7.40 uur waren Oma en Opa al aanwezig om de hele meute uit te zwaaien. Vervolgens kwamen nog meer familie en vrienden.
Om 8.45 uur per taxi vertrokken naar luchthaven, aankomst 9.40 uur.
Beetje rondlopen, kijken om vervolgens koffers in te leveren en boardingtickets in ontvangst te nemen. Bij de vraag of hij ook kon zien welke plaatsen we hadden gereserveerd keek hij een beetje raar. Gereserveerde plaatsen, daar weten wij niets van, jammer.
Uiteindelijk hebben we via de Airberlin balie alsnog plaatsen bij elkaar kunnen regelen, ook voor de terugreis. Het was overigens een fout van Airberlin en niet van ons.
Het vertrek staat gepland om 13.05 uur, nu twee uur laten zitten we nog in de vertrekhal te wachten en weten nog steeds niet wanneer we vertrekken, een probleem met het vliegtuig. Nu maar hopen op een goede monteur.
Zodra we in New York zijn laten we weer weten hoe het ons is vergaan.
Er is een nieuw bericht op de info borden: de vlucht is om 18.15uur.

Groetjes de Wijnsneusjes.

• 04 September 2014 - 15:29

0pa & Oma:

Lieve reizigers,
    Wij leven wel met jullie mee, ongelooflijk, dit zal wel lang duren voor Hanna.
    Nou op naar 18.15.

• 04 September 2014 - 16:55

Carin En Leon:

Nou zeg! Zeker geen lekker begin zo voor deze reis.Maar dan kan het toch alleen maar beter gaan voor de rest van de trip.Zal duimen voor jullie. En een hele veilige vlucht gewenst van ons. Groetjes Carin en Leon.

• 04 September 2014 - 17:06

Edith Ubeda-Bos:

Pff, wat een begin van jullie avontuur.
    Je hebt intussen vast de hele luchthaven verkend.
    Maar goed, beter wat langer wachten dan een krakkemikkig vliegtuig.
    Fijne vakantie voor allemaal. Ik leef/lees met jullie mee!

• 04 September 2014 - 20:01

Lucienne:

.....heerlijk he Wil....je zal je eerste boek wel al uit hebben....tijdens t wachten...woehaaaa.
    Tis holiday geen stress en in de Zenmodus!!! veel liefs voor allemaal. Je zusje

• 04 September 2014 - 20:51

Ter En Marjo:

Lieve Wijnsneusjes, Wij wensen jullie ondanks de slechte start een geweldige trip in THE USA, die vandaag na bijna een jaar voorbereiding van start is gegaan. Enjoy!

• 04 September 2014 - 22:20

Henri:

Als jullie dit lezen zit jullie eerste vlucht er weer op.
    Langs deze weg wil ik jullie een te gekke vakantie toewensen.
    Ik ben heel benieuwd naar alle leuke verhalen.
    Groetjes Henri

• 05 September 2014 - 07:24

John En Tilly:

Las gisteravond over de minder fijne start van jullie vakantie,
    het kan alleen maar beter worden! Benieuwd naar jullie avonturen
    en natuurlijk niet te vergeten de foto's
    Gr John en Tilly