Vrijdag 19 September, het gaat snel. - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 September, het gaat snel. - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 September, het gaat snel.

Door: Michel.

19 September 2014 | Verenigde Staten, Zion

Vrijdag 19 September,

Helaas, helaas, gisteren is het uploaden van de foto’s niet gelukt, ben een uurtje bezig geweest met het uploaden van 1 foto, toen het bijna zover was viel het internet weer weg. Morgen gaan we het weer proberen. We hebben het gevoel dat ze hier in Amerika weinig kaas hebben gegeten van WiFI, het is bijna overal gratis, maar dan heb je ook niks.
Vanmorgen zijn we uit de oven van Amerika vertrokken. Vroeg uit de veren richting Zion Nationaal Park. Tijdens onze voorbereidingen hebben we van veel Amerika gangers vernomen dat dit park niet de moeite waard zou zijn, maar aangezien wij maar weinig mensen geloven hebben wij het park vandaag toch bezocht. Het was prachtig, alleen al de rit naar de toegang van het park.
Aangekomen op de parkeerplaats eerst even de inwendige mens verzorgen, lekker, aan een picknicktafel bij een redelijke temperatuur.
Vervolgens met de parkbus door het park, er werd de mogelijkheid geboden om op verschillende plaatsen uit en weer in te stappen. Bussen reden af en aan zodat je max 15 minuten moest wachten op de volgende bus.
Na een bezichtiging van een uurtje of drie zijn we verder gereden naar Bryce Canyon, dit is het park van de rode aarde en rotsen.
Maar eerst lekker slapen en morgen gezond weer op.

P.s. Sorry dat er nog geen foto’s zijn, klachten kunnen jullie indienen bij Barack en Michelle.

Groetjes vanuit een zonnig en aangenaam Bryce Valley.

Foto's volgen, ook van de reuze boom.

• 21 September 2014 - 13:38

Hannie:

Nou, wat is een mens nietig als je bij deze bomen gaat staan!! Geweldig om ze in real live te zien!!!