Gran Canyon - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu Gran Canyon - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

Gran Canyon

Door: priscilla

22 September 2014 | Verenigde Staten, Barstow

Verder met het parkeerplaatsavontuur. Na geruime tijd bij de mac gezeten te hebben voor de wifi rond 22.30u toch maar richting campers gegaan voor de nacht. Zoals Michel schreef stonden er ook andere campers, we waren dus niet de enige die geen slaapplek hadden wat enigzins geruststellend was.

Na een onrustige nacht met veel regen, onweer en omgevingsherrie de ochtend weer "fris en fruitig " op om richting antelop canyon te gaan. Eerst maar weer even naar de mac om de camping van die avond te reserveren. Dit leek zo gedaan maar helaas hadden we weer pech. Geen enkele camping in de gran canyon was nog vrij. We hadden nog 1 camping over maar daar konden we niks over vinden online. Op goed geluk maar daar heen later op de dag en anders werd het weer een nachtje "wild camperen". 1,5u later dan gepland naar antelop canyon. Daar aangekomen was de eerst volgende plek voor de tour pas om 14u. Veel te laat voor ons om erna nog naar de gran canyon te gaan. Besloten om dan niet naar antelop canyon te gaan en door te rijden naar de gran canyon.

Rond 15u arriveerde we bij de camping in de gran canyon. Gelukkig hadden ze nog plek, helaas was het een camping zonder water, stroom of douches. Dus ook deze dag weer aan de wastafel verzorgen.

Na een uurtje rondgelopen door de gran canyon en hout gekocht te hebben, terug naar de camping voor het avondeten en een kampvuur. Roy en Michel zijn tussendoor nog naar de zonsondergang gaan kijken.

Na 2 uurtjes kampvuur en kletsen was de temperatuur flink afgekoeld en zijn we naar bed gegaan.

De dag erna om 8u op om verder de gran canyon in te gaan. Na verschillende uitzichtpunten gehad te hebben zijn we vertrokken richting Barstow, een rit van ruim 5 uur. Hierdoor zijn we wel al over de helft van de rit naar San Diego. Hanna heeft zich wederom voorbeeldig gedragen. 1,5u geslapen en erna hebben we ons vermaakt met liedjes zingen, verhaaltjes lezen, filmpjes kijken en gek doen.

Rond 18.30u aangekomen op de camping waarnaar we gegeten en gedoucht hebben.

Morgen een rit van 3uur richting San Diego waar we Ivo en Hanneke weer zullen treffen op het strand.

Welterusten!

Wijnsneusjes

• 24 September 2014 - 07:46

Marjo:

Hello Travelers,

Valt niet mee zo te lezen om een camperplek of 2 te bemachtigen. En wat hebben jullie inderdaad geluk met Hana, heerlijk. En gelukkig zijn jullie ook weer schoon.
    Veel plezier met THE meeting on THE beach! xxx

• 24 September 2014 - 18:45

Daan:

Looking good!!
    Geniet ervan ouwe backpackers!