NY Jets tegen de Raiders uit Oakland. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu NY Jets tegen de Raiders uit Oakland. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

NY Jets tegen de Raiders uit Oakland.

Door: Michel.

08 September 2014 | Verenigde Staten, New York

Goede middag allemaal, voor ons ochtend.

Gisteren avond geen goesting meer gehad om nog even iets op papier te zetten. Laat terug uit de stad en drukke dag gehad.
Voor Ivo kwam gisteren een droom uit, het beleven van een echte American football wedstrijd.
En om eerlijk te zijn, onvergetelijk. Als je dit hebt meegemaakt dan denk je bij jezelf wat wonen we toch in een bekrompen landje.
Alles kan en alles mag, als je je maar gedraagt en dat doen die Amerikanen. Tijdens het betreden en verlaten van het stadion is er geen trek of duw werk maar alles netjes achterelkaar.
Als je dan eenmaal zit dan begint het spektakel, muziek, dans, aankondigingen en dat alles met een geluidsniveau van 95db.
Wanneer iedereen is uitgeraast gaan we staan en zingen we met ons alle, uit volle borst het volkslied.
Uiteindelijk wonnen de NY Jets, en dat voor 80.000 uitzinnige fans.
Trouwens, de reguliere wedstrijdtijd is 1 uur, de daadwerkelijke tijd is 3 uur (lang zit).

Bij terugkeer in de stad was het tijd geworden om een hapje te eten, via Roy z'n handbal-app een pizzeria door gekregen, John's pizzeria gevonden en daar heerlijk gegeten.
Als toetje wilden Hanneke en Priscilla wel een gebakje eten bij cafe cake BOSS van TLC.
En zoals jullie kunnen zien was dit niet verkeerd.
Na nog een kleine wandeling over Timesquare moe maar voldaan weer huiswaarts.

• 08 September 2014 - 14:51

Marjo:

Leuk hoor, jullie verhalen en belevenissen. Maak ons maar jaloers, maar het is jullie van harte gegund. Tja en dat we in een bekrompen land wonen, laat maar te zwijgen over Waubach

• 08 September 2014 - 15:41

Anita En Peter:

Super leuk om jullie te volgen.
    Leuke foto's weer. Geniet er maar lekker van allemaal.
    Dus blijf foto's plaatsen, dan blijven wij mee genieten.

• 08 September 2014 - 20:07

Hannie En Sjaak:

Hoi lieverds,

Wat ziet het er allemaal geweldig uit!! Heb nu eens op mijn gemak alles gelezen en foto's bekeken. Wat een reis! EN dit is nog maar het begin. Zo reis ik een beetje met jullie mee en o ja, loop nog even bij de Boss naar binnen en neem een lekkere cupcake voor me mee hahahahahaha!! En wat een beleving dat American Football. Is al leuk om op t.v. te zien, wil zwijgen om het in real live te zien!!
    Wij hebben genoten van een heerlijk weekje Zeeland. Prachtig weer gehad en ook veel gezien: weilanden, weilanden, weilanden, zee en boerenbedrijven. Heel inspirerend!! whoehahahahaa. Tot de volgende keer. Kus van Hannie en Sjaak.

• 08 September 2014 - 23:56

Dianne Bijvank:

Leuk om jullie te "volgen"! Door het "liken" van Hannie zag ik jullie facebook pagina. Fantastische foto's. En dan te bedenken dat dit nog maar de vijfde dag is van een hele maand! Heel veel plezier allemaal.

• 10 September 2014 - 10:23

Marjo:

Volgens mij is er tekst weg gevallen bij mijn tekst: de zin was, laat maar zwijgen over Waubach, maar daar wonen wel onze Vrienden!