cablecar - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu cablecar - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

cablecar

Door: priscilla

12 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

vandaag hebben we ons de ochtend opgesplitst, Wilma, Michel, Hanneke en Ivo zijn naar de golden gate bridge gegaan en Roy, Hanna en ik zijn in het hotelgebleven. Hanna kon de ochtend lekker even spelen en erna op tijd naar bed voor haar middag slaapje.
rond 14u zijn we met z'n alle lopend vertrokken naar Lombardstreet. Vanuit daar zijn we met de cablecar via chinatown naar unionsquare gegaan. Daar hebben we wat gewinkeld. Ik heb eindelijk mijn nieuwe oakley zonnenbril (na 2 oakleystores afgezocht te hebben in NY, waar ze net mijn kleur niet hadden) en Wilma heeft dr gezochtte Merrelstore gevonden en daar schoenen gehaald. Tussendoor heeft Hanna nog een crepe nutella gegeten aangezien het al 17.30u was.
rond 19u zijn we lopend weer vertrokken richting het hotel, wat iedereen nogal wat moeite heeft gekost aangezien we hier alleen maar caubergjes op en af moeten. Onderweg nog gestopt bij een japans restaurantje voor een take-out menu.

morgen saat er niet eevl op de planning. We verlaten ons hotel en kunnen rond 13u de campers en auto ophalen. Erna vertrekken we richting Mariposa/ Yosemite park.

Groetjes !

• 13 September 2014 - 21:30

Ter:

Wijsneusjes zo te lezen bevalt het eten ook wel in de States!! Er zijn volgens mij ook de nodige fitnesscentra met personal trainers. Wilma, hoe was het in de Merrell store?
    Ik neem aan dat ook Michel niet met lege handen naar buiten is gegaan. Have fun, Ter en Marjo

• 14 September 2014 - 08:07

Marleen En Roy:

Hallo allemaal..Voor jullie welteruste en voor ons goedemorgen.Leuk on weer jullie bericht te kunnen lezen en de foto's bij mijn mok koffie.

• 14 September 2014 - 11:38

Carin &Leon:

Heerlijk om zo te lezen wat jullie allemaal doen.Nu verder met de camper.Drive carrefully en we kijken al uit naar jullie nieuwe verhaaltjes.