Weinig tijd. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu Weinig tijd. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

Weinig tijd.

Door: Michel.

20 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Druk,Druk,Druk

Zoals jullie gemerkt hebben, wordt er niet meer iedere dag verslag uitgebracht.
Ten eerste is er niet altijd internet en ten tweede is er geen tijd.
Om een verslag te maken met foto’s ben je ongemerkt 1,5 uur verder.
Afgelopen dagen hebben we veel gereisd, dat vinden we wel een nadeel. De bezienswaardigheden liggen ver uit elkaar.
Hanna had in het Yosimite park aangegeven niet gecharmeerd te zijn van het bochtenwerk, en had dan ook flink moeten overgeven.
Daarom hadden Roy en Pris besloten om niet mee te gaan naar Seqoiapark en maar goed ook.
Wilma en ik zijn dan ook op tijd vertrokken omdat onze camping eigenlijk wat ver uit de slag lag.
Daarbij had ik het verkeerde adres ingegeven waardoor we anderhalf uur om zijn gereden, door deze fout kwamen we terecht op de Highway 245, verschrikkelijk, als we geen 1000 bochten hebben gehad dan ook niet 1.
Uiteindelijk gearriveerd bij de General Sherman Three, heel indrukwekkend. Aan de foto is te zien waarom. Na een wandeling van 1 uur zijn we terug gereden naar de camping met mooie uitzichten en vele bochten. Terug op de camping waren we toch mooi 12 uur onderweg geweest.
De dag erna, ik geloof dinsdag, hebben we rustig aan gedaan en vertrokken naar Lake Issabel. Hier hebben Ivo en Hanneke nog bij ons in de camper geslapen, hun geboekte hotel was bagger, was het een varkenshok geweest dan waren ze gebleven.
Vervolgens zijn we naar Barstow gereden om na de overnachting een bezoek te brengen aan Ghosttown. Over deze attractie zijn de meningen verdeeld, we dachten dat het een verlaten stad zou zijn waar 100 jaar geleden de inwoners waren vertrokken. Helaas was het een in cowboy stijl stadje, voorzien met airco’s en achter de schermen alle luxe.
Vanaf daar zijn we vetrokken naar Las Vegas, tijdens de rit loopt de temperatuur langzaam op naar 38 graden. Nu wordt het wel warm.
Hier in Las Vegas staan we op asfalt, dat is relatief schoon maar bloed heet. Vannacht hebben we dan ook weinig geslapen.
Gisterenavond hebben Roy en Pris nog bezoek gehad van familie die al 50 jaar in Amerika wonen en hier dus ook niet meer weg willen, het was erg gezellig.
Wilma en ik zijn vanavond de strip op geweest, Roy en Pris gaan morgen, Hanna wil niet alleen blijven!!
Wanneer je over de strip loopt weet je niet wat je ziet, het is ook niet te bevatten. Zoveel licht, zoveel kitsch, zoveel mensen, maar allemaal schitterend gemaakt. Eigenlijk zouden we hier een week moeten verblijven.
Ik heb nog geen foto’s gemaakt (niet zo gezellig voor Wilma), die houden jullie tegoed, morgen ga ik even alleen op pad om foto’s te maken. Wilma past op Hanna. En de jeugd gaat het nachtleven verkennen in Las Vegas.
Net hebben we heerlijk gechilled met z’n alle in het zwembad van het Hard Rock hotel, hier slapen we vannacht.

Ik heb inmiddels foto’s gemaakt.

Groetjes en tot snel.
De Wijnsneusjes uit Utha.

• 20 September 2014 - 09:18

John En Tilly:

Heej hallo Wijnsneusjes
    Fijn om weer wat van jullie te vernemen. Wat een belevenissen.
    Het is wel mooi dat jullie op plaatsen komen die je normaal alleen op tv ziet.
    Maar die vrijheid heb je met zo'n camper natuurlijk wel.
    We zijn benieuwd naar de foto's!
    Gr John en Tilly

• 20 September 2014 - 10:30

Anouk Vossen:

Leuk om weer wat te lezen! Enjoy! x
    ps: ook ik ben benieuwd naar de foto's ;)

• 20 September 2014 - 10:47

Ton En Jos:

Hallo familie Wijsneusjes, hier Banken Calling.
    Gaat goed met jullie, we zien al moois wat jullie meemaken. Inderdaad zijn wij ook benieuwd naar de laatste foto's. Je moet wat actiever worden Michel, heel Zuid Limburg volgt jullie.
    Geniet verder en met volle teugen, het kan zo maar anders zijn. Komen we op terug als jullie weer goed zijn thuis gekomen.
    Mooi om te zien dat het zo goed gaat.
    Heel veel groetjes Ton en Jos

• 20 September 2014 - 14:19

Lucienne:

Wat fijn om weer even n berichtje te lezen van the crew....tijdje geleden. Ik wacht volverwachting op de fotos. Kus voor Hanna erm dupje....met dat overgeven. Tot snel!!
    Liefs oet Sjenne

• 20 September 2014 - 20:02

Henri En Petra:

Leuk weer iets van jullie te horen.
    Mich, als je morgen alleen op pad gaat neem dan alleen je Canon mee en laat je beurs thuis.

gr. en lekker genieten.......

• 21 September 2014 - 12:06

Willian:

Haha Wilma, kijk ze rijden, cool, in die BIG camper, stelt niks voor he? hihihihihi.
    Kunnen wij vrouwen aan, toch? :)))))

• 21 September 2014 - 12:23

Marjo :

Hallo reizigers
    Weer spannend wat jullie allemaal beleven en ja foutje maken in de navigatie, kan gebeuren. Gelukkig dat anderen dit ook overkomt. (Haha) Tja en de temperatuur is natuurlijk afzien. En die foto's die gaan we nog el eens zien in 2016, want het uitzoeken neemt wel enige tijd in beslag. Veel plezier met de on de roadtrip. Wilma top, dat je achter het stuur zit! Xxx