Goodbye NY, Hello San fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu Goodbye NY, Hello San fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

Goodbye NY, Hello San fransisco

Door: priscilla

10 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,
Gisteren was het de dag om afscheid te nemen van New York. Iedereen was al vroeg in de weer, want om 8u kwam de taxi. De verhuurster zou regelen dat er een grote SUV o.d. kwam. Rond 8u kwam de taxi, echter bleek het een gewoon busje te zijn voor 6 personen! Met wat proppen en koffers op het dak is het toch gelukt om samen op NY Newark te komen.

Rond 11.30u zijn we naar San Fransisco gevlogen, een vlucht van 5 uur en 40 minuten. Tijdens deze vlucht hebben we flink wat turbulentie gehad, het leek wel alsof we in de trein zaten te sjokkelen! Rond 18u stonden we weer met beide benen aan de grond.
Ook nu weer hadden we te maken met tijdsverschil. We hebben nu 9u verschil met nederland (9u hier is 18u bij jullie).
Na de koffers gehaald te hebben, eerst een broodje gaan eten bij subway. Voor ons gevoel was het immers 18u geweest (NY tijd). Erna in de taxibus richting hotel.

Na ingescheckt te hebben is iedereen naar de eigen kamer gegaan, even lekker uitrusten en verzorgen. Ivo en Hanneke zijn nog de stad ingeweest, Wilma en Michel zijn nog wat gaan wandelen door de buurt en wij zijn op onze kamer gebleven. Hanna dr ritme was/is een beetje door de war door de drukke dagen en de tijdsverschillen, dus een avondje vroeg naar bed kon ze goed gebruiken.

• 12 September 2014 - 06:45

Petra:

Hallo allemaal,

Fijn, weer iedereen met beide "pootjes" weer op de grond.
    Voor ons begint hier weer een nieuwe dag, voor jullie dadelijk welterusten, slaap lekker.
    Geniet weer van een nieuwe dag en wij kijken uit naar jullie verhalen en foto's.

• 12 September 2014 - 07:10

Kim:

Gelukkig weer veilig aan de grond! Ben benieuwd naar jullie vervolg reis. Veel plezier nog allemaal en Ivo nog van Harte Gefeliciteerd!

Groetjes Kim en Jer

• 12 September 2014 - 08:59

Lucienne:

Dag Lieverds,

Goed te lezen dat de vlucht weer achter jullie ligt! Ivo hoe was je verjaardag in the States? Niet op n bilboard gestaan???? Hier schiet de badkamer op en is het heerlijk mooi weer. We hebben een beetje nazomer. Lieve groetjes van De Oostwegeltjes

• 12 September 2014 - 11:55

Hebe:

Hallo allemaal,

Zoals ik lees hebben jullie genoten van New York en nu gearriveerd in San Francisco. Ga ervan uit dat jullie hier ook veel plezier zullen hebben. Blijf jullie volgen.

Groetjes