BryceCanyon. - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu BryceCanyon. - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van wijns - WaarBenJij.nu

BryceCanyon.

Door: Michel.

20 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Nu gaat het snel.

Afgesproken om vroeg op te staan, om vroeg bij Bryce te zijn. Ik weet niet waarom maar we kwamen langzaam op gang. Misschien begint de vermoeidheid toe te slaan, het zijn immers drukke dagen met veel indrukken.
Aangekomen in Bryce even de camper parkeren op verschillende uitzichtpunten en dan genieten, maar helaas, het was inmiddels zo druk dat we de camper nergens meer konden parkeren. Vervolgens besloten om terug te keren naar de ingang van het park om vanuit hier de shuttlebus te nemen. Ging een stuk makkelijker.
Inmiddels hadden we besloten om uit te stappen op het verst gelegen uitzichtpunt en daar een wandeling te maken.
Het uitzicht was adembenemend, werkelijk zelden zo een mooi landschap gezien.
Vanaf hier begonnen met de wandeling, afdalen, afdalen en nog eens afdalen, ik moet zeggen dat ging prima.
We hadden gedacht aan een uurtje of anderhalf, maar na anderhalf uur zijn we toch maar eens gaan vragen aan voorbijgangers hoe lang zij al onderweg waren, 3 uur.
Even slikken en gewoon weer verder, na drie uur lopen kwamen we op onze eindbestemming aan. Moe maar voldaan, genoten van onze omgeving en het samen zijn.
Vervolgens terug naar de camper, er moeten nog drie uur gereden worden naar Lake Powell om morgen Anthalop Canyon te bezoeken.
Pris en Roy hadden hier een camperplaats gereserveerd, onderweg kregen zij een SMSje dat de plaatsen al waren vergeven, das niet zo mooi.
Nu zitten we hier bij de Mc D. met goed internet en geen camperground plek, jammer.
Vandaar dat we hebben besloten om de campers tegenover de Mc D. op de parkeerplaats van de Walmart (Supermarkt) te zetten.
Op dit moment staan we al met 5 campers, wordt nog gezellig.

Zo nu zijn jullie eindelijk weer op de hoogte.

Groetjes vanuit de Walmart.

• 21 September 2014 - 09:16

Willian:

Nou, jullie hebben dan al heel wat afgewandeld he, (en gereden) maar, dan zie je ook wat he. :))
    En wat een prachtig uitzicht, geweldig.
    Mooie foto's.

• 21 September 2014 - 10:25

Petra:

Hey allemaal,
    Geweldige foto's van een geweldig landschap. Mich, leuk jou ook eens te zien

• 21 September 2014 - 10:30

Petra:

Stuk tekst verdwenen( ook hier kan het wel eens mis gaan!!)
    Wat gaat de tijd toch snel, alweer 2 weken om. Maaaar, het glas is nog half vol

• 21 September 2014 - 12:34

Marjo :

Kijk je 1 dag niet op je mail, staan er 2 verslagen! Wij waren gisteren met onze kids en kleinzoon naar de Efteling en voelen wat jullie voelen met samen zijn. Geweldige omgeving waar jullie zijn. Knap gedaan die wandeling, chapeau ! Hopelijk hebben jullie wat afkoeling gekregen op weg naar Lake Powel. Anders spring je toch in het Lake.
    Een rust dag zal wel geen optie zijn, haha. xxx vanuit de Gravenweg.

• 21 September 2014 - 13:35

Hannie:

Hoi lieverds,

Ja, reisje U.S. is afzien, als je veel wil zien!! Hoop niet dat jullie overspannen zijn als je thuis komt hahahaha. Ben erg benieuwd naar al jullie foto's!! Ben voorzichtig en neem ook een dagje rust als het kan. Dan kunnen jullie de laatste dagen er nog wat frisser tegenaan. Hoe gaat het met Hanna? Toch ook een hele belevenis voor zo'n hummeltje!!
    Nog veel plezier, en ik blijf jullie volgen!!

Dikke knuffel van Hannie!!